We doen het samen!

Maak kennis met het team Ruimtelijke Ontwikkeling binnen de afdeling Ruimte & Economie, een gedreven en betrokken team dat zich met veel ambitie inzet voor Weert. Ons team bestaat uit professionals die met veel enthousiasme werken aan de energietransitie, transitie van het landelijk gebied, de woon – en ruimteopgaven, en de economische ontwikkelingen. Dynamiek en uitdaging vind je hier volop en we staan als collega’s klaar voor elkaar.

Jij maakt het verschil door:

  • Als adviseur werk je, aan de strategische doelen die vastgelegd zijn in de Weerter Routekaart Energietransitie en maak je de vertaling vanuit de landelijke programma’s.
  • Je verricht project- en advieswerkzaamheden onder meer op het gebied van de netcongestie en de warmtetransitie.
  • Je adviseert het cluster economie bij de ambities voor het verduurzamen van de bedrijventerreinen.
  • Je ontwikkelt mede vernieuwend beleid op het gebied van energietransitie en de gebouwde omgeving en geeft daar uitvoering aan.
  •  Een bijdrage leveren aan het energiebeeld van de toekomst

Dit bieden wij jou:

Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.

Bovendien:

  • Bieden we jou een contract aan 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Ontvang je een aantrekkelijk salaris, variërend van aanloopschaal 9 [minimaal € 3.317,- bruto per maand] tot en met functieschaal 10 [maximaal € 5.247,- bruto per maand] op basis van 36 uur per week. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Krijg je 144 verlofuren + 50,4 bovenwettelijke vakantie uren [op fulltime basis].
  • Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van €6.786 tot €10.735 bruto, per jaar. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
  • Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
  • Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving, in ons mooie stadhuis.
  • Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans en bieden we flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken. Hiervoor ontvang je een vergoeding van €3,00 netto per dag op de dagen dat je thuis werkt.
  • Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlof regeling, jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en een arbeidsongeschiktheidsverzekering bij Loyalis.

We willen jou graag leren kennen als jij:

  • Je speelt makkelijk in op nieuwe ontwikkelingen en je bent initiatiefrijk.
  • Je bent in staat om zowel de inhoud als het proces te doorgronden en te sturen op resultaat.
  • Een gedreven en enthousiaste professional die weet hoe bedrijven denken en handelen.
  • Je bent een verbinder.

Het is helemaal fijn als je:

  • HBO werk- en denkniveau hebt en een bij de functie passende opleiding hebt afgerond.
  • Ervaring hebt binnen het vakgebied en de technische transitie.

Krijg jij het voor elkaar?

Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageer door het formulier in te vullen op BanenpleinLimburg. Een assessment en een Profile Dynamics analyse kunnen deel uitmaken van de selectieprocedure. Wil je meer informatie over deze vacature of wil je eerst een kop koffie drinken om verder te praten? Neem contact op met Anouk Cramers via 06-43386710.

Solliciteren