Deze site gebruikt cookies. Info / uitzetten
Deze site gebruikt cookies. Info / uitzetten

Projectmanager

Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 17-09-2024

Projectmanager

Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 17-09-2024

Projectmanager

Opleiding: HBO, WO bachelor Dienstverband: Tijdelijk met uitzicht op vast Aantal uur: 32 - 36, 36 Max Maximum salaris: 6777
Solliciteren kan tot en met 17-09-2024
Opleiding: HBO, WO bachelor Dienstverband: Tijdelijk met uitzicht op vast Aantal uur: 32 - 36, 36 Max Maximum salaris: 6777

Krijg het voor elkaar als Projectmanager! Wij zoeken een collega die ons helpt om projecten te realiseren.

Ben jij de projectmanager met visie die Weert nodig heeft om 6.000 woningen in 10 jaar te realiseren? Bij de Gemeente Weert zoeken we een gedreven projectmanager. Of het nu gaat om projecten rondom woningbouw, natuurontwikkeling, of het herinrichten van het Kasteelpark, jij speelt een belangrijke rol in de ontwikkeling van onze stad. Met een budget van € 5 tot € 15 miljoen zorg jij voor een goed woon-, werk- en leefklimaat voor iedereen en maak je onze groene ambities waar. Word je hier enthousiast van? Lees dan snel verder!

We doen het samen!

Je komt terecht in het Projectbureau van de Gemeente Weert, dat direct onder de directie valt. Je werkt samen met een hecht en enthousiast team van zeven vaste projectmanagers, drie projectondersteuners en vier interim projectmanagers. Ook heb je regelmatig contact met collega’s waaronder onder andere de stedenbouwkundige, beleidsadviseur Wonen en de senior planeconoom. Onze pragmatische aanpak en zichtbare impact kenmerken ons bij uiteenlopende projecten: van de herinrichting van sportparken tot de realisatie van integrale kindcentra. Bij ons zie je direct het resultaat van je werk en maak je een tastbaar verschil in de leefomgeving van onze inwoners!

Jij maakt het verschil door:

  • projectopdrachten op te stellen en interne en externe partijen samen te brengen om projecten mogelijk te maken.
  • burgerparticipatie te coördineren en informatie- en participatieavonden te organiseren.
  • het bestuur en het college te adviseren, het budget te bewaken, planningen op te stellen en overzicht te behouden.
  • projectteams functioneel aan te sturen en verantwoording af te leggen aan de ambtelijk opdrachtgever, coördinerend wethouder of het college.

Dit bieden wij jou:

Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.

Bovendien: 

  • Bieden we je een arbeidsovereenkomst van 12 maanden met de intentie van een vaste baan.
  • Ontvang je een aantrekkelijk salaris in functieschaal 12 minimaal € 5.008,- tot maximum van € 6.777,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. 
  • Krijg je 144 verlofuren + 50,4 bovenwettelijke vakantie uren per kalenderjaar op basis van een 36-urige werkweek.
  • Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van € 10.246,- tot € 13.865,- bruto, per jaar. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
  • Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
  • Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving, in ons mooie stadhuis.
  • Zijn we in meerdere opzichten bereid te investeren in je verdere ontwikkeling.
  • Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans en bieden we flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken. Hiervoor ontvang je een vergoeding van €3,00 netto per dag op de dagen dat je thuis werkt.
  • Bieden wij een gunstige regeling voor de vergoeding van de reiskosten woon-werk verkeer; een kilometervergoeding à €0,23 netto per kilometer ongeacht vervoer, óf een vergoeding voor openbaar vervoer, bestaande uit een vergoeding voor een dagkaart (op basis van 2e klas).
  • Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlof regeling, jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en een tegemoetkoming in de arbeidsongeschiktheidsverzekering.

We willen je graag leren kennen als jij:

We willen je graag leren kennen als projectmanager met sterk omgevingsbewustzijn en bestuurlijke sensitiviteit. Je begrijpt dat politieke belangen soms een rechtlijnig pad onmogelijk maken en weet deze belangen goed af te wegen zonder de context te verliezen. Jouw flexibiliteit stelt je in staat om zowel op de details als op het grotere plaatje te focussen. Je motiveert je team, delegeert taken effectief en benut de expertise van anderen. Je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden en kunt overtuigende presentaties geven aan het College en de Raad. Binnen ons team kun je rekenen op gedreven collega's die samenwerken in een open en ondersteunende sfeer.

Het is helemaal fijn als jij:

  • beschikt over hbo/wo werk- en denkniveau.
  • relevante werkervaring hebt bij een gemeente, provincie, grote projectontwikkelaar of vergelijkbare (commerciële) organisatie, bij voorkeur als projectleider of projectmanager.
  • ervaring hebt in de harde sector (bouw, openbare ruimte, fysieke leefomgeving).

Krijg jij het voor elkaar?

Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageren op deze vacature kan tot en met 17 september 2024 door het formulier in te vullen op BanenpleinLimburg. Dit doe je met cv en motivatie. Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Uiterlijk vrijdag 20 september hoor je over het vervolg, bijvoorbeeld een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
De gespreksrondes vinden plaats op donderdag 26 september en dinsdag 1 oktober. Houd je hiermee alvast rekening in je agenda?
Voor vragen over de sollicitatieprocedure kan je telefonisch contact opnemen met Martijn Sonnemans, Recruiter, via 06-39398658.

Online onderzoek (bijvoorbeeld via sociale media) kan deel uitmaken van het sollicitatieproces.

Deel deze pagina:

Bekijk andere vacatures

Beheerder wegen

MBO niveau 4, HBO Tijdelijk met uitzicht op vast 32 - 36 uur Min 3359 Max 4811

Lid Rekenkamer

WO bachelor, WO master, WO doctor Flexibel <24 uur Min 5236 Max 5236

Strategisch Communicatieadviseur

HBO, WO bachelor Tijdelijk met uitzicht op vast 32 - 36 uur Min 5008 Max 6777