We doen het samen!
Maak kennis met het team Ruimtelijke Ontwikkeling binnen de afdeling Ruimte & Economie, een gedreven en betrokken team dat zich met veel ambitie inzet voor Weert. Ons team bestaat uit professionals die met veel enthousiasme werken aan de energietransitie, transitie van het landelijk gebied, de woon – en ruimteopgaven, en de economische ontwikkelingen. Dynamiek en uitdaging vind je hier volop en we staan als collega’s klaar voor elkaar.
Jij maakt het verschil door:
Als adviseur draag je actief bij aan het verwezenlijken van de strategische doelen in de Weerter Routekaart Energietransitie, gebaseerd op onze kernwaarden. Een belangrijke missie is het verduurzamen van bestaande gebouwen, wat aansluit bij de bredere nationale inspanning.
Je rol omvat het omzetten van vastgesteld beleid naar concrete opdrachten en plannen van aanpak. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het coördineren en regisseren van de uitvoering en implementatie van deze plannen. Door deel te nemen aan en samen te werken met het programmateam energietransitie, blijf je nauw betrokken bij de overkoepelende strategie.
Een specifieke focus ligt op de uitvoering van de transitievisie warmte. Hierbij werk je aan het realiseren van concrete stappen en initiatieven om de warmtetransitie succesvol vorm te geven.
Dit bieden wij jou:
Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.
Bovendien:
- Bieden we jou een contract aan van 1 jaar, met de mogelijkheid tot verlenging en uitzicht op een vast dienstverband/ op basis van onbepaalde tijd.
- Ontvang je een aantrekkelijk salaris, variërend van aanloopschaal 9 [minimaal € 3.167,- bruto per maand] tot en met functieschaal 10 [maximaal € 5.009,- bruto per maand] op basis van 36 uur per week. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Krijg je 144 verlofuren + 50,4 bovenwettelijke vakantie uren [op fulltime basis].
- Bouw je maandelijks een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van € 6.479,- tot € 10.248,-. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
- Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
- We streven naar werkgeluk door een goede werk-privé balans te bevorderen.
- Flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken, waarbij je een vergoeding van €3,00 netto per dag ontvangt op de dagen dat je thuis werkt.
- Daarnaast kun je gebruikmaken van vele andere voordelen, zoals een interessante betaalde ouderschapsverlofregeling, een jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en een arbeidsongeschiktheidsverzekering bij Loyalis.
We willen jou graag leren kennen als jij:
- Je speelt makkelijk in op nieuwe ontwikkelingen en je bent initiatiefrijk.
- Met jouw enthousiasme en open houding weet je inwoners, bedrijven en organisaties in beweging te krijgen.
- Je bent in staat om zowel de inhoud als het proces te doorgronden en te sturen op resultaat.
- Je bent een verbinder.
Het is helemaal fijn als je:
- Een HBO of WO-diploma hebt.
- Affiniteit hebt met en kennis hebt over duurzaamheid (bijv. een achtergrond in verandermanagement).
Krijg jij het voor elkaar?
Wil jij een belangrijke rol spelen in de groei en ontwikkeling van Weert? Solliciteer zo snel mogelijk en help ons bij het realiseren van onze gemeentelijke ambities. We kijken ernaar uit je te ontmoeten en samen te bouwen aan de toekomst van Weert. Heb je nog inhoudelijke vragen over de vacature? Neem dan contact op met Anouk Cramers-Haldermans via a.cramers@weert.nl of 06-43386710.
Solliciteren