Opleiding:
HBO, WO bachelor
Dienstverband:
Vast
Aantal uur:
32 - 36
Max
Maximum salaris:
6072
Krijg het voor elkaar als Assetmanager Vastgoed! Wij zoeken een collega die bijdraagt aan een goede leefomgeving en woongenot van onze inwoners.
Ben jij klaar om als assetmanager vastgoed een diverse portefeuille te beheren? Van historische molens tot een modern stadhuis en culturele iconen? Als Assetmanager Vastgoed bij de Gemeente Weert krijg jij het voor elkaar! Jij houdt onze gebouwen, van sportaccommodaties tot welzijnscentra, in topconditie en klaar voor de toekomst. Verduurzaming is jouw focus. Met jouw scherpe analyses en strategisch inzicht draag je direct bij aan een goede leefomgeving en het woongenot van onze inwoners. Durf jij deze uitdaging aan en wil je de toekomst van Weert vormgeven? Lees dan snel verder!
Voor vragen over de functie of alvast informeel contact leggen, kun je contact opnemen Tonio Vervoordeldonk, teammanager Vastgoedbeheer & Grondzaken, via 06-44399494.
Na invulling van de functie worden jouw gegevens 4 weken bewaard en daarna geanonimiseerd. Wil je graag dat jouw gegevens langer zichtbaar zijn? Na het sollicitatieproces kun je aangeven dat je akkoord gaat om jouw gegevens 1 jaar te bewaren.
We doen het samen!
In het Team Vastgoedbeheer & Grondzaken van de Gemeente Weert werk je nauw samen met een collega assetmanager, twee bouwkundig regisseurs en met de andere collega’s. Dit gedreven team bestaat uit ongeveer 20 collega’s en is onderdeel van de afdeling Ruimte en Economie. Het team heeft een warme, familiaire sfeer waarin nieuwe collega's zich snel thuis voelen. Samen beheer en onderhoud je diverse panden in de gemeente, met veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Hier vind je een uitdagende functie in een team waar samenwerking en collegialiteit centraal staan.Jij maakt het verschil door:
- vanuit de rol van eigenaar norm stellen voor, waken over en sturen op de gemeentelijke vastgoedportefeuille;
- analyses maken en rapportages opstellen en vertalen naar plannen en budgetten;
- adviseren op het gebied van vastgoedstrategie en over exploitatie van bestaande en nieuwe gebouwen, inclusief advies over aankopen, verhuur en (nieuwbouw)projecten;
- ontwikkelen en uitvoeren van duurzaam (vastgoed)beleid, met oog voor kwaliteit, effectiviteit en efficiëntie;
- ontwikkelen en implementeren contractmanagement en sturen op contracten en onderhouden van netwerken met gebruikers en leveranciers.
Dit bieden wij jou:
Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.Bovendien:
- Bieden we je een arbeidsovereenkomst van 12 maanden met de intentie van een vaste baan;
- Ontvang je een aantrekkelijk salaris in functieschaal 11 minimaal € 4.264,- tot een maximum van € 6.072,- bruto per maand vanaf 1 oktober 2024 op basis van een 36-urige werkweek.
- Krijg je 144 verlofuren + 50,4 bovenwettelijke vakantie uren per kalenderjaar op basis van een 36-urige werkweek;
- Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van € 8.724,-,- tot € 12.423,- bruto, per jaar. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
- Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
- Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving, in ons mooie stadhuis.
- Zijn we in meerdere opzichten bereid te investeren in je verdere ontwikkeling.
- Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans en bieden we flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken. Hiervoor ontvang je een vergoeding van €3,00 netto per dag op de dagen dat je thuis werkt.
- Bieden wij een gunstige regeling voor de vergoeding van de reiskosten woon-werk verkeer; een kilometervergoeding à €0,23 netto per kilometer ongeacht vervoer, óf een vergoeding voor openbaar vervoer, bestaande uit een vergoeding voor een dagkaart (op basis van 2e klas).
- Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlof regeling, jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en een tegemoetkoming in de arbeidsongeschiktheidsverzekering.
We willen je graag leren kennen als jij:
Een strategisch denker bent die hoofd- en bijzaken goed kan onderscheiden. Je hebt het analytisch vermogen om snel inzicht te krijgen in complexe vraagstukken en kunt makkelijk schakelen tussen tactische en strategische niveaus. Je werkt graag samen, begrijpt de belangen van verschillende partijen en bent een sterke onderhandelaar. Je streeft altijd naar het beste resultaat voor de Gemeente Weert.Het is helemaal fijn als jij:
- hbo-werk- en denkniveau hebt; een afgeronde opleiding in bedrijfskunde, bouwkunde of een vergelijkbare richting is een pluspunt;
- aantoonbare meerjarige ervaring hebt in de vastgoedsector, bijvoorbeeld als assetmanager, vastgoedbeheerder of in een vergelijkbare rol bij een belegger, ontwikkelaar of woningcorporatie;
- een goed begrip hebt van vastgoedrecht en aanbestedingsrecht, zodat je valkuilen kunt herkennen en de juridische context kunt begrijpen; je hoeft geen specialist te zijn;
- sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden hebt, waarmee je effectief kunt samenwerken en adviseren.
Krijg jij het voor elkaar?
Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageren op deze vacature kan tot en met woensdag 11 september door het formulier in te vullen op BanenpleinLimburg. Dit doe je met cv en motivatie. De gesprekken vinden plaats op 17 of 18 september. Houd je hiermee alvast rekening in je agenda?
Voor vragen over de functie of alvast informeel contact leggen, kun je contact opnemen Tonio Vervoordeldonk, teammanager Vastgoedbeheer & Grondzaken, via 06-44399494.
Na invulling van de functie worden jouw gegevens 4 weken bewaard en daarna geanonimiseerd. Wil je graag dat jouw gegevens langer zichtbaar zijn? Na het sollicitatieproces kun je aangeven dat je akkoord gaat om jouw gegevens 1 jaar te bewaren.
Online onderzoek (bijvoorbeeld via sociale media) kan deel uitmaken van het sollicitatieproces.