Deze site gebruikt cookies. Info / uitzetten
Deze site gebruikt cookies. Info / uitzetten

Projectleider Informatievoorziening

Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 07-10-2024

Projectleider Informatievoorziening

Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 07-10-2024

Projectleider Informatievoorziening

Opleiding: HBO Dienstverband: Tijdelijk met uitzicht op vast Aantal uur: 36 Max Maximum salaris: 6072
Solliciteren kan tot en met 07-10-2024
Opleiding: HBO Dienstverband: Tijdelijk met uitzicht op vast Aantal uur: 36 Max Maximum salaris: 6072

Krijg het voor elkaar als Projectleider Informatievoorziening!

Ben jij in staat de behoefte van een organisatie te vertalen naar oplossingen? Begrijp jij welke uitdagingen hierbij komen kijken? Kun jij de brug slaan tussen technologie en menselijke factor? Dan hebben we jou nodig!

We doen het samen!

De afdeling Informatie is verantwoordelijk voor het informatiemanagement en een gezonde informatiehuishouding binnen de gemeente Weert. De kerntaken bestaan uit: informatieadvies, -beleid, -strategie en -architectuur, procesarchitectuur, informatiebeveiligingsbeleid, programma- en projectmanagement van I-projecten, procesmanagement en business intelligence . Het beheer van de ICT infrastructuur en werkplekbeheer is ondergebracht bij de gemeentelijke ICT samenwerking ICT NML.
Je gaat aan de slag op een afdeling waarin passie, kennis, creativiteit en innovatie op het gebied van informatiemanagement in het DNA zit. Samen met je collega’s werk je in een inspirerende werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om te ontwikkelen. Plezier in je werk geeft je energie om ook in complexe vraagstukken de verbinding te zoeken met de organisatie.

Jij maakt het verschil door:

  • Verantwoordelijk te zijn voor en projecten ut te voeren op het raakvlak van "de business en ICT". 
  • Participatie en interactie met en tussen projectbetrokkenen (stakeholders, stuurgroepen en/of opdrachtgevers ) te realiseren. Je bevraagt hiervoor opdrachtgever en belanghebbenden naar hun doelen, wensen, prioriteiten en houdt daar rekening mee.
  • Projectresultaten binnen planning, tijd en geld te realiseren.
  • Adoptie en draagvlak op vernieuwde/verbeterde methoden succesvol te laten verlopen.

Dit bieden wij jou!

Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.

Bovendien:

  • Bieden we jou een contract aan van 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • Ontvang je een aantrekkelijk salaris, variërend van aanloopschaal 10 [minimaal € 3.602,- bruto per maand] tot en met functieschaal 11 [maximaal              € 6.052,- bruto per maand] op basis van 36 uur per week. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Krijg je 144 verlofuren + 50,4 bovenwettelijke vakantie uren [op fulltime basis].
  • Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van € 7.279,-  tot € 12.269,-  bruto, per jaar. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
  • Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
  • Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving, in ons mooie stadhuis.
  • Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans en bieden we flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken. Hiervoor ontvang je een vergoeding van €3,00 netto per dag op de dagen dat je thuis werkt.
  • Bieden wij een gunstige regeling voor de vergoeding van de reiskosten woon-werk verkeer; een kilometervergoeding à €0,23 netto per kilometer ongeacht vervoer, óf een vergoeding voor openbaar vervoer, bestaande uit een vergoeding voor een dagkaart (op basis van 2e klas).
  • Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlof regeling en een jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en arbeidsongeschiktheidsverzekering.

We willen jou graag leren kennen als jij:

  • Energie krijgt van het leiden van projecten.
  • Het voor elkaar krijgt om een belangrijke bijdrage te leveren aan onze innovatieve (digitale) opgaven rond de informatiesamenleving. 

Het is helemaal fijn als je:

  • Beschikt over minimaal een HBO werk- en denkniveau met een afgeronde relevante opleiding.
  • Kennis hebt van de gemeentelijke informatie-architectuur en affiniteit met procesmanagement.

Krijg jij het voor elkaar?

Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageer door het formulier in te vullen op BanenpleinLimburg. Een assessment en een Profile Dynamics analyse kunnen deel uitmaken van de selectieprocedure. Wil je meer informatie over deze vacature? Neem contact op met Ron Meerts, Afdelingshoofd Informatie via 06-15027619.

Online onderzoek (bijvoorbeeld via sociale media) kan deel uitmaken van het sollicitatieproces.

Deel deze pagina:

Bekijk andere vacatures

Programmamanager Regiodeal

WO bachelor, WO master, WO doctor Tijdelijk 32 - 36, 36 uur Min 5631 Max 7417

Regisseur Schuldhulpverlening

HBO Tijdelijk met uitzicht op vast 28 - 32, 32 - 36 uur Min 3359 Max 4811

Medewerker Griffie/Commissiegriffier

MBO niveau 4, HBO Tijdelijk met uitzicht op vast 28 - 32, 32 - 36 uur Min 3052 Max 4811