Coördineer en bewaak de uitvoering van complexe ondergrondse infrastructuurprojecten.
Wil jij een verbindende rol hebben in de energietransitie binnen de gemeente Weert? In de komende jaren worden 256 transformatorhuisjes geplaatst en 189 kilometer kabels gelegd door een externe partij. Jij zorgt dat dit proces soepel verloopt en werkt samen met belanghebbenden, zowel in- als extern. Zo werk je direct aan een duurzamer Weert. Enthousiast geworden? Lees snel verder!
We doen het samen!
Bij de gemeente Weert werk je vanuit het team Verkeer en Infratechniek binnen de afdeling Openbaar Gebied. Dit team bestaat uit 25 professionals, zoals beheerders, directievoerders en toezichthouders. Wij hebben een aanpakkers mentaliteit en we ondersteunen elkaar, ook bij onverwachte uitdagingen. Samen zorgen we voor een goed functionerende infrastructuur en een veilige openbare ruimte.
Je werkt daarnaast samen met een subregionaal projectteam dat bestaat uit een projectmanager, projectondersteuner en toezichthouder voor vier gemeenten.
Jij maakt het verschil door:
- Te zorgen voor een goede interne afstemming binnen de gemeente én externe afstemming met partijen zoals Enexis, aannemers en andere overheden.
- Offertes te beoordelen, te onderhandelen, opdrachtverstrekking voor te bereiden en advies te geven aan collega’s en bestuurders over de uitvoerbaarheid van projecten.
- Het proces rondom vergunningen en meldingen te organiseren en werk met werk te combineren bij de planning en fasering van projecten.
- Als eerste aanspreekpunt voor de gemeente Weert op te treden binnen een subregionale samenwerking met vier gemeenten en intensief af te stemmen met het gezamenlijke projectteam.
- Toezicht te houden op de uitvoering van communicatie met inwoners, volgens de gemaakte afspraken met externe partners zoals Enexis.
Dit bieden wij jou!
Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.
Bovendien:
- Bieden we je een arbeidsovereenkomst van 1 jaar met de intentie van een vaste baan;
- Ontvang je een aantrekkelijk salaris in schaal 10 minimaal € 3.674 bruto per maand tot maximaal € 5.419 bruto per maand op basis van 36 uur per week, afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Krijg je 144 verlofuren + 57,6 bovenwettelijke vakantie uren op basis van een 36-urige werkweek.
- Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van € 626 tot € 924 bruto, per maand op basis van een 36-urige werkweek. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
- Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
- Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving, in ons mooie stadhuis.
- Kun je gebruik maken van onze uitgebreide HR Toolbox met verschillende coaching- en ontwikkelingsmogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei, op het gebied van mentale en fysieke gezondheid, loopbaanontwikkeling en duurzame inzetbaarheid.
- Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans en bieden we flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken. Hiervoor ontvang je een vergoeding van €3,00 netto per dag op de dagen dat je thuis werkt.
- Bieden wij een gunstige regeling voor de vergoeding van de reiskosten woon-werk verkeer; een kilometervergoeding à €0,23 netto per kilometer ongeacht vervoer, óf een vergoeding voor openbaar vervoer, bestaande uit een vergoeding voor een dagkaart (op basis van 2e klas).
- Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlof regeling en een jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en arbeidsongeschiktheidsverzekering.
We willen jou graag leren kennen als jij:
Omgevingsbewust bent en goed kunt schakelen tussen verschillende belangen. Je weet complexe situaties snel te doorgronden en werkt doelgericht toe naar resultaat. Je analyseert problemen grondig en hebt een duidelijke visie op hoe ondergrondse infrastructuur aangelegd kan worden en een plek heeft binnen de energietransitie. Daarbij werk je transparant en weet je mensen en partijen met elkaar te verbinden. Je hebt daarbij kennis van en ervaring met projectmatig werken, en weet structuur aan te brengen in een dynamische werkomgeving.
Het is helemaal fijn als je:
- HBO werk- en denkniveau hebt;
- Kennis hebt van technische specificaties en begrotingen;
- Ervaring hebt met vergelijkbare opgaven zoals energietransitie en ondergrondse infrastructuur;
- Inzicht hebt in beleidsmatige, technische en financiële aspecten van openbare ruimte-projecten;
- Bekend bent met relevante wet- en regelgeving binnen de openbare ruimte.
Krijg jij het voor elkaar?
Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageren op deze vacature kan tot en met zondag 17 augustus. Uiterlijk dinsdag 19 augustus hoor je over het vervolg, bijvoorbeeld een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op woensdag 20 augustus. Houd je hiermee alvast rekening in je agenda?
Voor vragen over de functie of om alvast informeel contact te leggen, kun je contact opnemen met Patrik Trines, teamleider Verkeer en Infratechniek, +31643386712
Na invulling van de functie worden jouw gegevens 4 weken bewaard en daarna geanonimiseerd. Wil je graag dat jouw gegevens langer zichtbaar zijn? Na het sollicitatieproces kun je aangeven dat je akkoord gaat om jouw gegevens 1 jaar te bewaren.
Een assessment, Profile Dynamics-analyse en/of online onderzoek (zoals via sociale media) kunnen mogelijk onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.