Cookiemelding
Deze site gebruikt cookies. Info / uitzetten Deze site gebruikt cookies. Info / uitzetten

Medewerker serviceteams

Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 11-05-2025

Medewerker serviceteams

Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 11-05-2025

Medewerker serviceteams

Opleiding: MBO niveau 3, MBO niveau 4 Dienstverband: Tijdelijk Aantal uur: 32 - 36, 36 Max Maximum salaris: 3327
Solliciteren kan tot en met 11-05-2025
Opleiding: MBO niveau 3, MBO niveau 4 Dienstverband: Tijdelijk Aantal uur: 32 - 36, 36 Max Maximum salaris: 3327

Zorg ervoor dat meldingen van inwoners over de openbare ruimte snel en vakkundig worden opgepakt.

Help mee om het serviceniveau voor onze inwoners te verhogen! Als medewerker serviceteams ben jij het gezicht van de gemeente op straat. Je krijgt dagelijks meldingen in de openbare ruimte toebedeelt en zorgt deze snel worden opgelost. Zo maak jij Weert elke dag een stukje mooier. Enthousiast geworden? Lees snel verder!

 We doen het samen!

Je komt terecht bij de afdeling Openbaar Gebied. Je werkt binnen het team Natuur- en Cultuurtechniek, en pakt meldingen op voor de hele afdeling. Dagelijks krijg je via het Servicepunt Ruimte nieuwe opdrachten. Je krijgt de opdrachten van de planning en werkt samen met verschillende collega’s. Samen zorgen jullie dat inwoners tevreden zijn over hun leefomgeving.

Jij maakt het verschil door:

  • Meldingen in de openbare ruimte snel op te lossen, zoals gaten in gazons, opvullen bermen, losse stoeptegels of kapotte verkeersborden.
  • Zelf ook goed om je heen te kijken en problemen te signaleren.
  • Vriendelijk en duidelijk te communiceren met inwoners.
  • Veilig te werken en te zorgen voor een veilige omgeving voor anderen.
  • Mee te draaien in de storingsdienst.
  • Te helpen bij evenementen of calamiteiten, zoals het plaatsen van borden of afzettingen.

Dit bieden wij jou!

Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.

Bovendien:

  • Bieden we je een projectcontract van 3 jaar;
  • Ontvang je een aantrekkelijk salaris in functieschaal 5 minimaal € 2.288 tot maximaal       € 3.327 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Krijg je 144 verlofuren + 57,6 bovenwettelijke vakantie uren op basis van een 36-urige werkweek. 
  • Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van € 390 tot € 567 bruto, per maand op basis van een 36-urige werkweek. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
  • Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
  • Kun je gebruik maken van onze uitgebreide HR Toolbox met verschillende coaching- en ontwikkelingsmogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei, op het gebied van mentale en fysieke gezondheid, loopbaanontwikkeling en duurzame inzetbaarheid.
  • Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans.
  • Bieden wij een gunstige regeling voor de vergoeding van de reiskosten woon-werk verkeer; een kilometervergoeding à €0,23 netto per kilometer ongeacht vervoer, óf een vergoeding voor openbaar vervoer, bestaande uit een vergoeding voor een dagkaart (op basis van 2e klas).
  • Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlof regeling en een jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en arbeidsongeschiktheidsverzekering.

We willen jou graag leren kennen als jij:

Een klantgerichte houding hebt en energie krijgt van direct contact met inwoners. Jij weet hoe je problemen op straat snel en oplossingsgericht aanpakt. Je bent flexibel inzetbaar, denkt mee en bent niet bang om initiatief te nemen. Je werkt graag samen en communiceert duidelijk en vriendelijk.

Het is helemaal fijn als je:

  • In het bezit bent van een rijbewijs BE;
  • Werkervaring hebt met soortgelijke werkzaamheden (dit is een pluspunt);
  • Goed kunt communiceren met inwoners;

Krijg jij het voor elkaar?

Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageren op deze vacature kan tot en met zondag 11 mei. Uiterlijk woensdag 14 mei hoor je over het vervolg, bijvoorbeeld een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 15 mei. Houd je hiermee alvast rekening in je agenda?

Voor vragen over de functie of alvast informeel contact leggen, kun je contact opnemen met Robert Smid, teamleider groen, blauw en afval, +31634425903.

Na invulling van de functie worden jouw gegevens 4 weken bewaard en daarna geanonimiseerd. Wil je graag dat jouw gegevens langer zichtbaar zijn? Na het sollicitatieproces kun je aangeven dat je akkoord gaat om jouw gegevens 1 jaar te bewaren. 

Een assessment, Profile Dynamics-analyse en/of online onderzoek (zoals via sociale media) kunnen mogelijk onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Deel deze pagina:

Bekijk andere vacatures

Concernstrateeg

WO bachelor, WO master Tijdelijk met uitzicht op vast 36 uur Min 5631 Max 7417

Vergunningverlener bouw

MBO niveau 4 Tijdelijk met uitzicht op vast 24 - 28 uur Min 3052 Max 4297

Medewerker serviceteams

MBO niveau 3, MBO niveau 4 Tijdelijk 32 - 36, 36 uur Min 2288 Max 3327