We doen het samen!

Het team Verkeer & Infratechniek houdt zich bezig met het beheer en onderhoud van de openbare ruimte op verschillende vakdisciplines. Denk hierbij onder andere aan weginfrastructuur, technische installaties, riolering en parkeren. Het totale team bestaat uit 20 personen en kenmerkt zich door een enorme gedrevenheid en vakkennis. Wij werken nauw samen met de andere teams van de afdeling Openbaar Gebied, andere afdelingen en inwoners van Weert. 

Jij maakt het verschil door:

  • Jouw deskundige manier van adviseren over de technische maak- en haalbaarheid van werkzaamheden in het kader van beheer en onderhoud van de civieltechnische infrastructuur. Het gaat hierbij met name om riolering, (on)verharde wegen, elementen verhardingen en civieltechnische kunstwerken.
  • Jouw gedrevenheid bij het bewaken van de voortgang van deze werken in uitvoering, het bijhouden van de projectadministratie en de inbreng tijdens bouwvergaderingen. Je ziet toe op kwaliteit en veiligheid. Ook signaleer je eventuele problemen en zorgt dat deze worden opgelost.
  • Jouw professionaliteit in het afhandelen van meldingen. Je bent hierbij eerste aanspreekpunt voor alle betrokken partijen. Je draagt zorg voor de benodigde coördinatie en afstemming met zowel in- als externe partijen. Dit is voor jou vanzelfsprekend.

Dit bieden wij jou!

Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.

Bovendien:

  • Bieden we jou een contract aan van 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Ontvang je een aantrekkelijk salaris, variërend van aanloopschaal 7 [minimaal €2.666 bruto per maand] tot en met functieschaal 8 [maximaal €4.244 bruto per maand] op basis van 36 uur per week. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Krijg je 144 verlofuren + 50,4 bovenwettelijke vakantie uren [op fulltime basis].
  • Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van €5.454 tot €8.683 bruto, per jaar. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
  • Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
  • Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving, in ons mooie stadhuis.
  • Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans en bieden we flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken. Hiervoor ontvang je een vergoeding van €3,00 netto per dag op de dagen dat je thuis werkt.
  • Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlof regeling, jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en een arbeidsongeschiktheidsverzekering bij Loyalis.

We willen jou graag leren kennen jij:

  • Een passie hebt voor alles wat met civieltechnische infrastructuur te maken heeft;
  • Het vermogen hebt om werkzaamheden en taken efficiënt te plannen, coördineren en prioriteren;
  • Een resultaat- en klantgerichte instelling hebt, gecombineerd met een gezonde dosis werklust, waarbij je transparant bent in de dingen die je doet;
  • Iemand bent die initiatieven neemt, zelfstandig werkt maar ook goed kan samenwerken, snel schakelt en stevig in je schoenen staat;
  • Beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • Bereid bent om deel te nemen aan de storingsdienst.

Het is helemaal fijn als je:

  • MBO werk- en denkniveau hebt en een bij de functie passende opleiding hebt afgerond;
  • Ervaring hebt binnen het vakgebied van civiele techniek. Dit is een must.
  • Bekend bent en kunt werken met softwareprogramma's als MS Office en Ibis Besteksadministratie;
  • Bezit over relevante en aantoonbare werkervaring in de te verrichten taken en werkzaamheden, bij voorkeur tenminste 3 jaar.

Krijg jij het voor elkaar?

Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageer door het formulier in te vullen op BanenpleinLimburg.

Wil je meer informatie over deze vacature? Neem contact op met Patrik Trines, Teamleider Openbaar Gebied via p.trines@weert.nl, of telefonisch via 0495 – 575 352.

Solliciteren