Cookiemelding
Deze site gebruikt cookies. Info / uitzetten Deze site gebruikt cookies. Info / uitzetten

Beleidsadviseur citymarketing en evenementen

Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 24-08-2025

Beleidsadviseur citymarketing en evenementen

Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 24-08-2025

Beleidsadviseur citymarketing en evenementen

Opleiding: HBO, WO bachelor, WO master Dienstverband: Tijdelijk met uitzicht op vast Aantal uur: 24 - 28, 28 - 32 Max Maximum salaris: 6193
Solliciteren kan tot en met 24-08-2025
Opleiding: HBO, WO bachelor, WO master Dienstverband: Tijdelijk met uitzicht op vast Aantal uur: 24 - 28, 28 - 32 Max Maximum salaris: 6193

Fungeer als verbindende schakel tussen Stichting Weert Marketing, het gemeentebestuur en evenementencoördinator.

Weert positioneert zich als bruisende stad in de regio. Help jij deze ambitie vorm te geven? In deze nieuwe functie verbind jij strategie met uitvoering en breng je energie en structuur in het citymarketing- en evenementenbeleid van de gemeente. Enthousiast geworden? Lees snel verder!

We doen het samen!

Je komt terecht in het team Ruimte & Economie. Een team dat werkt aan strategische thema’s in de gemeente op het snijvlak van werken, wonen, mobiliteit en energie. Je werkt nauw samen met onder andere de evenementencoördinator en Stichting Weert Marketing. Het team Ruimte & Economie heeft een verbindende rol tussen beleid en uitvoering en werkt nauw samen met externe partners. Samen realiseren we maatschappelijke en economische impact.

Jij maakt het verschil door:

  • Te fungeren als verbindende schakel tussen Stichting Weert Marketing, gemeentebestuur en evenementencoördinator;
  • Verantwoordelijkheid te nemen voor het accountmanagement van citymarketing en evenementen, inclusief opdrachtverstrekking, jaarplannen en monitoring;
  • Nieuwe initiatieven op het gebied van citymarketing en evenementen op wenselijkheid te beoordelen in samenspraak met Stichting Weert Marketing en hierover te adviseren;
  • Beleid te vormen en te evalueren voor grotere evenementen zoals de kermis en de weekmarkt;
  • Regie te voeren op randvoorwaarden zoals ruimteclaims, regelgeving en beleidsvorming binnen de gemeentelijke organisatie.

Dit bieden wij jou!

Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.

Bovendien:

  • Bieden we je een arbeidsovereenkomst van 1 jaar met de intentie van een vaste baan voor 24 - 32 uur per week;
  • Ontvang je een aantrekkelijk salaris in functieschaal 11 variërend van minimaal€ 4.349 bruto per maand tot maximaal € 6.193 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Krijg je 144 verlofuren + 57,6 bovenwettelijke vakantie uren op basis van een 36-urige werkweek. 
  • Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van € 741 tot € 1.056 bruto, per maand op basis van een 36-urige werkweek. Dit budget kun je gebruiken om extra verlof te kopen, laten uitbetalen en inzetten voor het volgen van een opleiding of aflossen van je studieschuld.
  • Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
  • Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving, in ons mooie stadhuis.
  • Kun je gebruik maken van onze uitgebreide HR Toolbox met verschillende coaching- en ontwikkelingsmogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei, op het gebied van mentale en fysieke gezondheid, loopbaanontwikkeling en duurzame inzetbaarheid.
  • Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans en bieden we flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken. Hiervoor ontvang je een vergoeding van €3,00 netto per dag op de dagen dat je thuis werkt.
  • Bieden wij een gunstige regeling voor de vergoeding van de reiskosten woon-werk verkeer; een kilometervergoeding à €0,23 netto per kilometer ongeacht vervoer, óf een vergoeding voor openbaar vervoer, bestaande uit een vergoeding voor een dagkaart (op basis van 2e klas).
  • Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlofregeling en een jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en arbeidsongeschiktheidsverzekering.

We willen jou graag leren kennen als jij:

Sterke netwerkvaardigheden hebt en gemakkelijk contact legt met zowel interne als externe partijen. Je weet relaties op te bouwen en te onderhouden, en schakelt moeiteloos tussen verschillende belanghebbenden. Je bent een echte verbinder: iemand die partijen bij elkaar brengt, samenwerking stimuleert en zorgt dat zaken voor elkaar komen. Daarnaast beschik je over strategisch inzicht. Je herkent maatschappelijke en bestuurlijke ontwikkelingen en weet deze te vertalen naar passend beleid. Je werkt zelfstandig, signaleert kansen en komt in actie voordat anderen dat doen. Ook heb je gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en weet je hoe je daarin effectief beweegt. Je begrijpt de dynamiek van een politiek-bestuurlijke omgeving en kunt daar goed op inspelen. 

Het is helemaal fijn als je:

  • HBO+ of WO werk- en denkniveau hebt;
  • Relevante werkervaring meebrengt als beleidsmedewerker of -adviseur;
  • Eerder hebt gewerkt bij een gemeente van vergelijkbare grootte, ervaring met citymarketing of evenementen is een pluspunt;
  • Analytisch sterk bent en ervaring hebt met datagedreven werken.

Krijg jij het voor elkaar?

Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageren op deze vacature kan tot en met zondag 24 augustus. Uiterlijk 26 augustus hoor je over het vervolg, bijvoorbeeld een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op woensdagmiddag 27 augustus. Houd je hier alvast rekening mee in je agenda?  

Voor vragen over de functie of alvast informeel contact leggen, kun je contact opnemen met Hans Loos, teamleider, +31615073272.

Na invulling van de functie worden jouw gegevens 4 weken bewaard en daarna geanonimiseerd. Wil je graag dat jouw gegevens langer zichtbaar zijn? Na het sollicitatieproces kun je aangeven dat je akkoord gaat om jouw gegevens 1 jaar te bewaren. 

Een assessment, Profile Dynamics-analyse en/of online onderzoek (zoals via sociale media) kunnen mogelijk onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Deel deze pagina:

Bekijk andere vacatures

Teamleider Omgeving

HBO, WO bachelor, WO master Tijdelijk met uitzicht op vast 32 - 36, 36 uur Min 5172 Max 6999

Beleidsadviseur citymarketing en evenementen

HBO, WO bachelor, WO master Tijdelijk met uitzicht op vast 24 - 28, 28 - 32 uur Min 4349 Max 6193

Projectleider openbare ruimte - Energietransitie

HBO Tijdelijk met uitzicht op vast 32 - 36, 36 uur Min 3674 Max 5419