Zorg ervoor dat onderhouds- en infrastructuurprojecten soepel verlopen. Je werkt en houdt toezicht op de uitvoering van civiele projecten.
Ben jij klaar om als Directievoerder Civiel een rol te spelen in het onderhoud van wegen en rioleringen in de gemeente Weert? Je werkt aan de infrastructuur van 3,8 miljoen vierkante meter verharding en ongeveer 500 kilometer riolering. Samen met het team zorg je voor een veilige en goed onderhouden openbare ruimte. Draag bij aan oplossingen voor wateroverlast en klimaatadaptatie en lees snel verder!
We doen het samen!
Bij de gemeente Weert werk je samen met het team Verkeer en Infratechniek binnen de afdeling Openbaar Gebied. Dit team bestaat uit 25 professionals, zoals adviseurs, beheerders, directievoerders en toezichthouders. Er heerst een hands-on mentaliteit en we ondersteunen elkaar, ook bij onverwachte uitdagingen. Samen zorgen we voor een goed functionerende infrastructuur en een veilige openbare ruimte.
Jij maakt het verschil door:
- Onderhoudswerkzaamheden voor te bereiden en advies te geven.
- Het leiden van bouwvergaderingen en het afstemmen met de aannemer tijdens de werkzaamheden.
- De werkadministratie van lopende werken bij te houden, inclusief financiële administratie.
- Advies te geven bij (voorbereiding van) projecten en onderhoudswerkzaamheden.
- Zorgvuldig te communiceren met inwoners en bedrijven voor en tijdens werkzaamheden.
Dit bieden wij jou:
Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen. Wij stimuleren interne groei en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om door te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en kunt écht iets betekenen voor de inwoners van Weert.
Bovendien:
- Bieden we je een arbeidsovereenkomst van 12 maanden met de intentie van een vaste baan.
- Ontvang je een aantrekkelijk salaris in functieschaal 9 van minimaal € 3.359,- tot maximaal € 4.811,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.
- Krijg je 144 verlofuren + 57,6 bovenwettelijke vakantie-uren per kalenderjaar op basis van een 36-urige werkweek.
- Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert van € 572,- tot € 820,- bruto per maand. Je kunt dit budget laten uitbetalen, inzetten voor extra verlof of gebruiken voor een opleiding.
- Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van € 210,- bruto op fulltime basis.
- Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving in ons mooie stadhuis.
- Investeren we in jouw ontwikkeling.
- Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privébalans en flexibele werktijden. Je ontvangt een thuiswerkvergoeding van € 3,00 netto per dag.
- Bieden wij een gunstige regeling voor reiskostenvergoeding: € 0,23 netto per kilometer óf een vergoeding voor openbaar vervoer op basis van een dagkaart (2e klas).
- Kun je gebruikmaken van extra voordelen zoals een interessante ouderschapsverlofregeling, tegemoetkoming in zorgverzekeringskosten en een arbeidsongeschiktheidsverzekering.
We willen je graag leren kennen als jij:
Goed bent in coördinatie, organisatie en samenwerking. Je plant en organiseert nauwkeurig, signaleert afwijkingen en bewaakt de kwaliteit. Je werkt graag samen, stemt je werk af op anderen en deelt kennis om gezamenlijke doelen te bereiken. Je hebt overtuigingskracht en probleemoplossend vermogen en blijft effectief presteren onder druk.
Het is helemaal fijn als jij:
- Mbo- of hbo-werk- en denkniveau hebt.
- Uitgebreide kennis hebt van de RAW-systematiek en uniforme administratieve voorwaarden (UAV).
- Algemene kennis en relevante werkervaring hebt in grond-, weg- en waterbouw/civiele techniek, bijvoorbeeld als opzichter, toezichthouder, directievoerder, uitvoerder of projectleider.
Krijg jij het voor elkaar?
Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageren op deze vacature kan tot en met maandag 5 mei. Uiterlijk vrijdag 11 mei hoor je over het vervolg, bijvoorbeeld een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Voor vragen over de functie of voor informeel contact kun je bellen met Patrik Trines, teamleider Openbaar Gebied, via +31 6 43386712.
Na invulling van de functie worden jouw gegevens 4 weken bewaard en daarna geanonimiseerd. Wil je graag dat jouw gegevens langer zichtbaar zijn? Na het sollicitatieproces kun je aangeven dat je akkoord gaat om jouw gegevens 1 jaar te bewaren.
Een assessment, Profile Dynamics-analyse en/of online onderzoek (zoals via sociale media) kunnen mogelijk onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.